parking all day long

Hej bloggen!

Har haft en underbar dag ute i solen! Gick en bra bit för att komma till en park där vi spenderade dagen. Där fanns allt man kan tänka sig, fotbollsplaner, volleybollplan, workoutmaskiner, BMX-bana och en massa gräsplätter såklart. Svensk högsommarstatus på vädret idag iallafall.

När jag kom hem såg jag att mobilen som världens finaste Johan skickat redan hade kommit så då blev jag glad och sprang till stan o köpte ett sim-kort. Så nu kan ja ha kontakt med världen igen! Även om man varken kan ta kort eller lyssna på annat än fransk radio.

Ja upptäckte även att vi fått betyg idag, och jag fick mitt livs första A. På en 1poängskurs där vi gjorde ett grupparbete, men ändå. Klapp på axeln Malin. Verkar inte vara så svårt o kamma hem ett högt betyg på den här plojskolan!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0