freedom

Ännu en helg har susat förbi, om en månad åker vi till Montenegro.

Helgen har bestått av jobb och utöver det så jäktade jag in till Jossan i lördagskväll där det serverades god mat och trevligt sällskap. De är väl i princip de jag gjort kort och gott. Har varit galet mycket att göra på jobbet sista dagarna, roligt men ack så stressigt när man knappt hinner slänga i sig käk.





Bilder från förra veckans fisketur ovan.

Idag har fint väder utlovats och jag är ledig! Detta innebär att jag ska möta upp Emma vid båten kl 11.00 så ska vi sticka ut på sjön. Äntligen! Imorn jobbar jag bara 4 timmar och sen är jag fri ända till måndagkväll, så skönt ska de bli.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0