på nya äventyr med johan o malin!

Oj oj.. har visst glömt bort lilla fina bloggen... Har hänt massor av skojjiga grejer sen sist. Ska försöka minnas tillbaks lite.

Jag och Jossan blev skjutsade till våran chefs jättefina stuga där vi blev bjudna på kalasgod mat och dryck. Som ett perfekt avslut på en fin kväll kom min älskade Johan och hämtade oss. Dagen efter det klev vi upp tidigt för att utföra alla de ärenden som var nödvändiga innan vi åkte ut på sjön. I 1,5 timma färdades vi med båten och spenderade sedan resten av dagen med att sola, bada, fiska och äta kräftor. Natten blev superkall i vårt lilla tält men vi överlevde, sån tur va.


Inga mer bilder ville visst ta sig tid att laddas upp.....

Det var dock inte lika fint väder kommande dag så vi for hem rätt tidigt och gick på fyndboa istället. Rätt var de va var klockan dags att gå på fest och vi infann oss i våra fula outfitar hos Emma och Steven, temat var nämligen Bad taste. Dagen efter mådde Malin bajs. Men tillsist kom vi iväg till Charlies för att köpa pizza som vi åt i goda vänners lag för att sedan åka vidare mot Sjötorp.

I Sjötorp åt vi glass och spelade minigolf. Jag vann. Såklart. Våran sista dag tillsamans för mig och Johan så regnade de. Hela dagen. Så vi åkte till Karlstad en sväng, käkade och gick i affärer. Fyndade bikinisar och provade säng på IKEA. I höst ska vi nämligen göra vårat första gemensamma inköp, en säng. På kvällningen åkte jag, Johan och Anna ut till hennes stuga i ett försök till tt få fisk. De gick inget bra, nog om det.

Sen dess har inget vart sig likt. Jag vet att de är sista gången på den långa tiden vi vart ifrån varandra, men jag vill bara ses nu. På stört.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0