planering.

Tänk så mycket roligare det kan vara att skriva ett bogginlägg än att skriva på uppsatsen. Jag har fått ihop ca 12 sidor och börjar i detta skede fundera på om jag överhuvudtaget kan använda mig av något av det jag skrivit.. Har knappt något att annalysera iallafall och de känns ju som ett misslyckande.
Fortfarande trött som ett djur och ligger för övrigt i sängen än. Men nu i skrivande stund kom jag på att jag ska ta tag i livet! Jag ska gå ner i källaren o leta efter grejer ja tänkt leta efter länge, ja ska gå på stan och köpa de sista julklapparna, jag ska städa, ja ska i princip göra allt utom att tänka på uppsatsen! För de är faktiskt ingen brådis med den..
Scemat resten av året sser ut så här:
17 dec: Mammi och pappi kommer hit
18-22 dec: Jag mammi och pappi åker till linda
22-27 dec: Johans familj kommer till Åre
28 dec: Stockholm
29 dec - 2 jan: Rom
Så antagligen kommer den här bloggen se rättså lugn ut framöver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Noooo vad ska jag då ägna hela mitt liv åt?!? Kan väl knappast bli lugnare än den är nu???

(Vi åker väl ändå hem 23e??)

2011-12-14 @ 13:51:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0