Säsongsstart

De tar tid innan man blir helt återhämtad efter helger som denna, trött som ett as fortfarande. Men de har varit en riktigt rolig helg! Blev inte riktigt som planerat, men det löste sig fint ändå. Upptäckte nämligen när jag kom till Bygget att jag glömt mitt ID-kort. Stog och tjöt en stund, men de funkade inte så jag traskade hemmåt. I efterhend känns det iochförsig bra att jag sparade de pengarna.

Riktigt rolig förfest var det iallafall. Fredagen var avsatt till skidåkning, men när de äntligen kommit snö så blåste det för mycket för at öppna liften.. Kvällen blev lugn hemma, skönt för kl 9 på lördagen var vi iväg till skidbacken pigga och utvilade istället. Helt ok åkning i början, men benen brände som aldrig förr! Senare blev det väldigt isigt och typ puckelpist. Provade ett par sjysta skidor, men resten var inte så passande för underlaget.
När vi åkt färdigt blev det After ski på Fjällgårn. De va också jätteroligt, skitsjyst band och bra stämning. Bra uppvärmning inför resten av kvällen.
Uppvärmning innan arfterskin..
Pink ladies
Rocktema på Tottebo och martina o Olle körde All-in!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0