lite längitg

Nu sitter stor del av svedalas befolkning och tittar på Solsidan. Ja önskar att jag och Johan också satt tillsamans i vår lilla soffa och tittade på detta otoligt roliga program. Istället får jag se det efter alla andra sett det, ensam i mitt mörka rum på Tv4play. Funkar ju iofs det med.

Känner jättelängtan efter sommar i Krillehöla idag.. De är rätt fint de. Fina brudar och brunbrända ben.


Dagen idag har vart lång. Vaknade o mådde skitdåligt. Ont i hals och mage. Men ja skyndade iväg till affären för o köpa frukost iallafall innan vår hyresvärd skulle komma. De kom, de rev ner vårt tak, de gick. Världens vattenskada har vi på toaletten..

Sen har jag försökt fixa med lite grejer och bara suttit här, bestämde när ja låg i sängen imorse att ja ska ligga inne o anstränga mig för att inte bli mer sjuk, för ja får inte va sjuk när min älskling ska komma hit!! Så medans de andra är på tivoli idag så stannade ja hemma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla bajs är det :,(

2011-02-28 @ 17:58:07
URL: http://somaelfa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0