onsdag

Gomorgon i stugan

Tvingade mig själv upp tidigt idag bara för att ja inte ska ligga o dra mig till halv 12 som i måndags.. Inte för att ja har nåt vettigt att göra idag men de känns bra o inte sova bort livet iallafall.

Igår skulle de ju bvarit veckans enda föreläsning, men när vi kom dit fick vi reda på att den va inställd.. Så de va bara o knalla hem igen. Gick förbi banken och hämtade upp våra franska bankkort, tur vi har fina Louise som pratar franska :)

Resten av dagen ägnade jag åt att vara ute o promenera i princip, gick bort till Carrefour, en megastormarknad en bit här ifrån. Där hade dom allt kan ja säga. Köpte tofflor och handdukar till mig o Kakan, så nedrans kallt på vårt golv så de va på tiden.

Ne nu ska jag göra klart min del av grupparbetet om ett lyxhotell som ska samarbeta med en känd fransk kock! Hej

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0