Snabbt inlägg

Gokväll!

Ska fatta mig väldigt kort för klockan är väldigt mycket för mycke. Men man måste sitta uppe på natten för på dagen är man ju i skolan..

Har precis kämpat lite med min och Kakans presentation om Sverige som vi ska göra på franska imorn, innan de beställde jag en biljett till min kära pojkvän hit ner till mig redan den 4 mars!! De kommer bli underbart! Längtar som en gnu.

Skoldagen va lite segare idag än igår, men de gick. Var hos Louise och planerade en liten roadtrip som kanske kommer bli av, tyvärr krockar det med att Johan kommer hit så jag kan inte vara med hela vägen, men förhoppningsvis en bit iallafall :) Diskuterades även om Parisresan kommer bli inställd i helgen, men de hoppas ja inte! Men om den blir ska vi unna oss lite partaj iallafall de är ett som är säkert.

Nu måste ja sova!! Har visserligen bara lektion 14 - 17 imorn, men de finns alltid saker som ska göras innan de. Gonatt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0