massor av kärlek till mina vänner, min familj och min pojkvän

Bonjour!
Idag är det måndag vilket betyder att skolveckan är i full gång igen. Hade första turismkursen idag och jag tyckte de va riktigt inspirerande, de är mycket lyx och man får allt ur heeelt andra synvinklar än hemma. Hemma är det mycket tyngd på miljö, hållbarhet osv. Här är det mer luxury helt enkelt, miljö och hållbarhet finns ju verkligen inte i bilden. Både på gott o ont såklart.. Har samma lektion 6 timmar imorn, sen är den kursen slut (varje kurs här är mellan 1-5hp), som eximination på detta ska vi göra en gruppuppgift på 15 powerpointsidor. Hoppas fantasin är bättre imorn, för ja kommer inte på va vi vill jobba med.. Ska välja ett lyxhotellbrand, en lyxarline eller en lyxcruiseline som vi ska utveckla strategi åt eller va man nu ska säga.

Förutom skolan idag så har ja och Louise vart på basketträning! Mycket intressant o spela basket med folk som pratar franska, men de va riktigt kul, kommer nog fortsätta.

När ja kom hem pratade jag med min käraste på skype. Eftersom de är allahjärtansdag idag så hade ja skickat hem ett fint kort och ett litet loveletter till honom, samt att han fick en snopen överaskning i form av muffins utanför dörren imorse hihi. Tack kära Lenin. Men jag fick iallafall de allra finaste av han, romantiker som han är så hade han gjort  en sång till mig som han framträdde med gitarren. Ja dog inombords för de va så fint.


je t'aime


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0