den 25 juli

grå himmel, hyfsat kallt och ett evigt blåsande. Men vart är regnet? Trött på de här ostabila vädret. Gör mig iochförsig inte jättemycket eftersom jag jobbar mestadels och måste plugga när jag inte jobbar. Men man blir bara så bitter, de är ju sommar för tusan..

Igår hade vi 54 kunder och då var det söndag. Idag är det måndag och får vi fler kunder ska vi väl vara glada. Börjar jobba först vid halv 6 idag, men innan dess MÅSTE jag ta tag i min uppsats, så är det bara.

Har haft en bra helg iallafall, i fredags efter jobbet jäktade jag in till stan och Emma&Steven. Där var det lite trevliga vänner och vi umgicks ett tag innan jag var tvungen att trampa hemmåt igen då jobb på lördag såklart stod på schemat. Efter mitt 7-timmarspass jäktade jag ännu en gång in till stan för att sedan cykla ut till skärgården igen med ett glatt gäng, vankades nämligen fest här ute för en gångs skull! De va en salig blandning av människor och det var riktigt trevligt. Klokt nog spatserade jag dock hem redan vid 1, smart val.

Leninn har även vart hemma i veckan, men igår åkte hon hem.. Hann inte ses alldeles för mycket.. Men snart bor vi ju i samma landskap igen.

Hejdå


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0