skånes metropol

Här följer en lite uppdatering från Hörby. Jag sitter där jag har suttit nästan hela dagen, på en stol i vardagsrummet och letar information till min uppsats. Det går segt och jag tvivlar på att jag någonsin kommer bli klar..

Var iallafall ute o sprang en sväng innan, men de gick inte heller bra. De enda som vart kul idag var när Johan kom hem på lunch. Men snart kommer han hem igen iallafall :)

Igår spelade vi tennis, jag blir bara frustrerad av de för jag tycker att jag är minst lika bra men ändå har jag inte lyckats vinna en enda gång av alla gånger vi spelat. Måste träna med nån annan och sen så..

Nåja, tillbaks till insamlandet.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0