vill bort.

Den här sommaren kommer nog till att ta priset den träligaste sommaren i mitt liv.

Jag är fruktansvärt skoltrött och då har vi sommarlov! 0% peppad på att fortsätta plugga. Blir 0% peppad på att gå till jobbet för ja vet att ja har massa annat o göra. 0% peppad på att vara ledig för jag vet att då får ja egentligen inte göra nåt annat än o skriva på uppsatsen, o om ja inte skriver på den måste ja egentligen plugga på omtentan.

Om man bortser från denna misär så kan ja berätta om mina senaste upptåg som jag tagit mig tid till trots att ja inte har det. Har hunnit med både att fiska i Skagern, fyndat på loppis och varit på matmarknad. På loppis fyndade jag delar av en jättesöt servis, en LP-spelare, en ljusstake och salt&pepparkar. Kan visa bilder nån dag kanske.

Idag har jag kors i taket inte jobbat, hade planer på att för en gångs skull försöka styra upp nåt, men ja fann liksom ingen lust. Jobbar resten av helgen, såklart. Sen nästa vecka blir det lite ledighet och då kommer Johan! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hejhopp

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0