full av längtan

Just nu består mitt liv enbart av längtan. De är de jag livnär mig på. Mamma sa att jag ska vara glad att jag har ett jobb, och de är jag! Hemsk glad, jag längtade tillochmed lite i våras. Men jag är trött på det nu, jag vill göra något annat och jag känner att de inte alls är kul o jobba så här mycket när man har en del skolarbete som även måste skötas..

Idag längtar jag tills imorn efter jobbet för då blire förhoppningsvis äntligen en premiärbåttur med brudarna. Käk o sånt på en ö. Sen är jag ledig på fredag så då längtar ja till de.

Sen längtar jag till den 9 juli, för först då är jag ledig igen o då är jag ledig i hela 9 dagar! Är inte helt spikat vad som sker men dka iallafall ner till södern, jag och Johan ska va i deras underbara stuga ett par dagar o sen vidare till Öland ett par dagar. Hoppas på bra väder men jag får iallafall vara med min boy.

Sen längtar jag tills den 5 Juli ungefär för då är jag ledig igen o då är de tänkt att Johan ska komma hit, kanske nån kanotutflykt i de värmlandska skogarna eller nåt annat kul.

Allra mest längtar jag tills den 3 september. Jag+Johan+Montenegro. De kommer bli underbart.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: bortglömd syster

ja men det är ju otroligt kul att du längtar till den 17e juli oxå. tack för den.....

2011-06-30 @ 09:10:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0