Hej hej

Idag är de inte mycket me mig. Va ut igår. På Statt, de va inte igår! Men kul var de faktiskt. Va hos Lisa innan och jag va i valet och kvalet om ja skulle ödsla 120kr på en kväll på Statt eller följa med de andra brudarana hem till Emma. Men ja tror jag gjorde ett bra val.

Var tänkt att ja skulle jobba med min absolut sista uppgift från Groupe ESC Troyes, Champagne school of managment. Men ja orka inte... Ska svara på frågor om Sofitel, ännu ett lyxmärke till samlingen. Ska bli måttligt gött o bli klar. Har ju under detta halvår gjort arbeten om; Ferrari, Moët & Chandon, Hilton, Shangri-La, Club Med och säkert nåt mer som jag inte minns. Men när de här är klart blire ingemer lyx.

Nu väntar ja på att mamma ska komma hit o vi ska sticka o handla o sen är det jobb 16.30-20.30 eller nåt sånt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0