i love skype

Gokväll.

En riktig skitdag har de varit idag. Skitpisstrött när ja vaknade, skitmeningslös lektion och sist men absolut inte minst: skitexamen!!!

Har väl lugnat ner mig lite angående tentan, men innan höll jag på att explodera. Ska inte skylla ifrån mig, men det hade underlättat om man hade fått ha lexikon. Och om han lagt upp poängen på lite andra sätt och om vi inte hade vart i skolan 8 timmar innan och om vi inte varit i en sal med lågt tak och inga fönster. Och om jag hade varit lite bättre såklart.. Men jag förstår ju nu varför jag aldrig hade tålamod till att göra läxorna back in the days och att mamma fick sitta o tvinga in alla glosor i mitt huvud, ja orkar inte koncentrera mig hela dagarna. Mitt huvud strejkar och där med gav jag mig själv något slags handikapp, men ja menar allvar..

Men nog om tentan, de går ändå inte o göra nåt åt det nu. När jag kom hem snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut och sprang. Skitsnabbt sprang jag så att jag skulle springa av mig all ilska. Sen har jag piggats upp av Lenin och Johan på Skype under kvällen. Saknar Sverige, ja är för dum för o va här..

Det som är possitivt just nu är iallafall vädret! Helt underbart. Är inte säker än på hur jag ska lägga upp min ledighet i solen, men ute ska ja vara iallafall och solkräm ska inhandlas! Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0