lördag

hej hej!

Lördagen är kommen och jag ska gå och lägga mig tidigt. Blev alldeles för sent igår. Eller idag kan man ju säga. Men de blev en kul kväll. Något kaotisk, men kul. Soirèe dödskrök stog på schemat hemma hos mig och Kakan. Och tro mig, de blev de.. Köksgolvet förvandlades till en basäng när Martin och Pauls kära vän Love välte ut halva dryckesutbudet på golvet och sedan gick toan sönder och stod och sprutade och den går fortfarande inte o använda. Mindre kul. Men sånt som händer antar jag..

Idag har jag inte gjort mycket, var hos Louise på förmiddagen och hängde och nu sitter vi här med varsin dator och nördar. Imorn blire plugg för på tisdag har vi en liten tenta. Spännande. Hejdå

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0