kom kom sol

Morsning korsning!

Onsdagen är här och för mig är det första dagen på helgen skulle man ju kunna säga, gött. Hade planer på o gå o sola i parken, men de ser lite disigt ut så de får nog bli en promenad istället. De är väl de enda planerna jag har för dagen, kanske ska provpacka mina väskor o se om ja måste skicka hem nåt eller ej. Troligtvis måste jag de och de va dyyrt..

Ikväll är det iallafall födelsedagsfest på Rue kleber hos Ann-Sofi, ska bli skitkul för alla är astaggade (läs jag och Ann-Sofi iallafall..) Blir sista Erasmus-fest-rycket nu för folk börjar sakta men säkert röra sig hem. Varje fest blir bara mer o mer nostalgisk och känner jag mig själv rätt kommer det fällas en del tårar i sluttampen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0