UTT-gala

Inte för en minut ångrar jag mig att jag gick på UTT-galan igår, bland de coolaste evenemang jag varit på! Dom hade gjort om det skitstora uniersitetet i stan till en enda stor festplats, önskar jag kunde förklara men de går inte! De va mattor på golven, olika matställen och barer runt om i skolan och på skolgården, klassrum med olika teman, massa fyrverkerier, utomhusdansgolv, stort konserttält där jag fick en ny musikfavorit i form av svenska the Amplifetes och ja, allt man kan tänka sig! Riktigt maffigt. Alla var superfint klädda och stämmningen var på topp, men man borde nog gått hem vid 2-3snåret när alla egentligen var trötta men tvingade sina trötta fötter att dansa i 2 timmar till.

Innan vi åkte till galan var vi ett 20tal glada själar här hos mig o Karin, i våran trädgård där vi ställt till med massa god mat och dryck. Sjukt bra blev de tillslut! Sista kvällen för Martin och Paul och de va väldigt sorgligt.. Insåg att man har träffat så mycket folk här som man antagligen aldrig någonsin kommer att träffa igen..

Sumering av gårdagen är iallafall, sjukt grym dag, kväll och natt! Något man inte kommer ömma i första taget.


Swedish team-Fredrik

De kommer fler bilder, ja lovar, men idag segar internet..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0