here we go

Hej hej hemskt mycket hej!

Här har det lyst frånvaro. Ber om ursäkt, men jag har varit fruktansvärt upptagen med massa andra roligheter.

Kristinehman var jättefint, underbart o träffa Johan och familjen. Vi var ute på sjön, käkade gott, och bara umgicks. Resan gick vidare till Hörby med tillökning av Amanda. Käkade god middag med Johans fina familj. Efter lite sömn fick jag säga farväl till min käraste och jag och Amanda åkte vidare till Köpenhamn. Första gågsbesök och jag gillade de! Bra shopping och fina områden.

På eftermiddagen började resan mot Paris och allt gick som de skulle och vid 23 tiden entrade vi vårt enstjärninga hotell och somnade som stockar. Sen drog vi Paris på 2 dagar, Louvre, Notredam, Eifeltornet, secondhand, shopping, god mat och så vidare.


Kl 20.07 rullade tåget in till Troyes och vi fick ett otroligt vackert välkomnande av mina fina vänner som hade fixat jättefin fest!! Skitkul kväll och på lördagen blev de parkhäng o lite med fest. Fint o va tillbaks faktiskt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0