allways look on the bright side of life.

Jag har kommit på ett C-uppsatsämne som jag verkligen är riktigt sugen på att skriva! Jag har fått positiv feedback från en lärare och jag vill börja skriva nu! (de här ska ja gå tillbaks o titta på när jag sitter där vecka 3 och bara vill kasta datorn i sjön) Det känns iallafall väldigt bra.

Jag fick även ett jobberbjudande igår att servera på nån middag när Jill Johnsson spelar i Åre den 19de november. Kul erfarenhet och fint med extrapengar.
När jag var hemma i Kristinehamn sist sökte jag även jobb på turistbyrån i Kristinehamn och dom verkade jättepositiva och jag hoppas verkligen att jag har chans till att få det jobbet över sommaren. Men bara att dom var så positva och trevliga gör mig så glad, man känner att det finns hopp! Man måste verkligen försöka se allt det possitiva och inse att man har det bra. Imorn åker vi på kryssning och på nyår åker vi till Rom, en hel skidsäsong väntar, om 7 månader har jag förhoppningsvis en universitetsexamen och jag är då bara 21år. Jag har så sjukt många möjligheter samtidigt som jag har den bästa pojkvännen i hela världen att kunna dela allt med.
Även dom små sakerna kan sprida så mycket positiv energi bara man ser till att tänka på det som är positivt istället för att se det negativa med allt. Jag ser inte mina 3 år på universitetet som slöseri med tid, fast det kanske inte varit precis som jag tänkt mig, jag är inte rädd för framtiden för jag vet att, bara man vill, så kommer det belöna sig en vacker dag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0