glad advent.

Gokväll, hoppas ni haft en trevlig första advent, i Östersund fick vi snö i adventspresent! Jag har iallafall haft en toppendag, De var segt när alarmet ringde halv 8, men de var de värt det.
Jag, John, Angelica och Jacob packade in långfärdsskridskorna i bilen och åkte upp till en sjö som hette Norrderåssjön. Första gången jag åker lfskridskor och det var lite läskigt i början när man vet att isen inte är supertjock och när det knackade under en när man åkte. Men ack så härligt det var, riktigt roligt! De blir nog mer av detta när isen lägger sig på Storsjön :)
Gårdagen var också trevlig, nackdelen med denna helg är dock att det har blivit extremt dåligt med plugg... Linda kom iallafall hit igårmorse och vi hann med en liten shoppingrunda på stan, ja köpte 2 skjortor, hårnålar och strumpbyxor. Kan inte minnas sist ja köpte kläder.. På kvällskvisten var jag och Johan hos Fredrik en stund, spelade lite spel osv. Men för att vara lite tidseffektiv smet jag även iväg till Petra senare där vi sjöng singstar och diverse.
Bra helg, men som sagt, nu har jag massa plugg att ta igen.. Chip

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0