mac eller inte mac?

Drar mig från o blogga bara för att ja inte orkar lägga in bilder på datorn och ja har en del att visa just i bild. Men nu missar ni de på grund av min lathet..

Bilderna är iallafall från lördagens halloweenparty. Var en lagomt trevlig tillställning med massa internationella och massa roliga utklädnader! Efter de har det ännu en gång bara varit plugg och träning.. Men idag är det över :D Tentan gick inge värst men hur som helst är man fri från plugg!

Efter tentan åkte jag och Johan ut till Lillänge för att kika på en liten dator till mig, är så trött på min sega högljudda skitdator.. Försäljaren predikade i ungefär 30 minuter om hur bra det var med Mac och hur dåligt det var med vanlig PC. Har aldrig haft i åtanke att överväga Mac, men jag stod vid disken och skulle till och med betala en sådan. Men så ringde han kreditupplysningen och jag som student fick inte ta det på avbetalning och jag har inte bestämt mig än om ja vill ta det kontant så ja funderar vidare.. Kommer grubbla hela natten.. De är ju en lång resa eller två korta, men en dator måste man ju faktiskt ha.. ååh..


En riktig liten skönhet också...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0