Torsdag

Blir lite ledsen när folk inte kan ta vår utbildning seriöst och när folk skrattar när vi säger att vi har mycket att göra nu.. Jag kan också klanka ner på den ibland, men ni ska få se hur bra det kommer gå för mig! Ni ska få se...
Nog om detta, idag har jag pluggat och tränat, var på ett BodyPump-pass för första gången sen ja köpte kort på badet. De va faktiskt helt okej kul (gillar inte pass i vanliga fall) och satan så jobbigt det var!! Efter träningen gick jag och Johan och hämtade ut min tårta jag fick från Ica samt ett paket innehållande Officepaketet till Mac. Känndes behövligt nu i uppsatsskrivardagar.
Imorn blir det plugg och på kvällen är planen att kolla på Jämtland - 08 i basket :)
Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0