Malin reser

Jag skulle inte vilja kalla mig särskillt berest, men jag har ändå hunnit med endel de senaste åren och det kommer definitivt bli mer! Resor är något som får mig att må bra och man har så otroligt fina minnen att minnas tillbaks till. Jag tänkte skriva lite och visa lite bilder från de utlandsresorna jag gjort genom åren.
London 2006
Min första utlandsresa, en varm och solig vår precis innan skolavslutningen åkte hela 9C till London. Vi bodde på ett hotell precis intill Kensington garden som hette Columbia. Fint hotell vad jag vill minnas och bra läge. Under resan besökte vi madame tussauds, åkte båt på Themsen, såg sevärdheter som Big ben och Tower bridge, spenderade kvällar i Hyde park och Kensington garden, kvällar i spelhall, shoppade på Oxford street och så vidare och så vidare.
Jag gillade staden och det var en perfekt tidpunkt att åka dit på, grönt och fint och lagom tempratur. Jag minns inte så himla mycket och det mesta sköttes av våran lärare så vi hängde ju bara på. Skulle jag åka dit igen skulle jag nog se ganska annorlunda på staden, och någon mer gång kommer jag definitivt att åka dit!
Min första flygresa var såklart tvungen att dokumenteras!
Coola brudar framför Tower bridge..
Litet break utanför Buckingham palace.
Tunnelbana.
Picknick i Kensington garden.
Big ben.

Jag hängde endel med Arnold i London. Cool kille!

I nästa del av Malin reser kommer Alicante/Torrevieja Spanien 2006!

Kommentarer
Postat av: Lois

haha åh herregud, vilka tider!

2011-11-22 @ 23:55:15
Postat av: Emma

haha gud vad snygg man var en gång i tiden.. Dom där skärpen med stooora blingbling mojänger fram var ju så galet snygga ;)

2011-11-25 @ 14:57:20
URL: http://emmavandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0