boosecruise bra men hemma bäst

Ojoj vilken resa.. Trots 12 timmars sömn känner jag mig som en zombie denna måndagmorgon..
När jag kom fram till Stockolm i fredags blev det en blixtsnabb fika med Louise, så himla kul att träffa henne och väldigt tråkigt att vi var tvugna att lämna henne när vi stressade iväg mot Vikingbåten som vi var nära på att missa ett tag.
Väl på båten och i våran minimala hytt på undre däck gjorde vi oss lite fräscha och åt sedan lite mat. Sedan började alkoholintaget och vips så var vi fit for fight för lite discodancing. Ännu mer vips när jag bestämde mig för att gå till hytten och sova sista timmen och löken säger att eftersom det är finsk tid så är båten framme om några miunter... Glada i hatten lämnar vi båten och får ett otroligt härligt bemötande utav Ann-Sofi och Johanna!
Hemma hos Ann-Sofi bjöds det på jättegod frukost som avnjöts till Karins snarkningar. Efter lite vila begav vi oss ut på en väldigt liten sightseeing då våran dagsform var sådär.. Sen blev det baad i nåt slags äventyrsbadhus. Det var härligt och lagomt ansträngande. Bastu blev det ju givetvis, de är ju ett måste när man är i Soumiland.
Ett besök hos Johanna blev det och sedan satte vi oss på en bar och spelade Alfapet, hur mysigt är det inte o kunna göra de?! Himla trevligt iallafall.
På båten igen vart det 100% vikingbuffé! Åt och drack som djur och det var så sjukligt gott. Denna tur var det mycket mer folk men vi lyckades iallafall få till 2 timmars sömn innan vi landade i Stockholm kl 06.30. Från och med 06.30 till 16.00 skulle jag spendera i Stockholm. Det var den hemskaste dagen på väldigt länge, övervägde till och med att boka ett flyg för 900kr. Sängen var det bästa som hänt mig när jag kom hem.
Boosecruise bra men hemma bäst.
Tack för en grym helg partyfinnar, partynorsken och partysvensken!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0