produktiv torsdag

Redan hemkommen för kvällen.

Blev bara ett besök på Oscars, studentpuben, där vi åt god kantarellsoppa och sedan en liten snabbtur till Anne och Johanna.

Kom på mig själv sitta o tänka på att ja ville orka träna imorn och hur onyttigt och faktiskt onödigt de jag satt och drack var. Var stojigt och dom andra hade kul, men inte min typ av humor osv riktigt. Men så är de ibland, så får de va tycker jag.

Nu kommer ja va pigg till att göra massa annat imorn istället samt vara utvilad till festen som kommer bli skitkul! Ca 25-30 pers kommer troligvis dyka upp och vi har styrt frågesport med fina priser! Köpte även 2 kg godis på Maxi idag, hehe..

Dagen har för övrigt ägnats åt att skriftligt opponera på ett arbete, gruppmöte och lunch på skolan, ett jättelångt och skönt träningspass med lite relax som avslut och en storhandling på Maxi. Ganksa produktivt ändå får ja säga! Var föresten på Dollar store också, har fått de till Ösd o de är ju skitnice, hur billigt som helst för den som vill fynda lite skit!

Ciao!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0