bokat o klart!

Idag har jag gjort vad jag skulle vilja kalla, massa administrativa saker. Jag har ringt till hyresvärden och berättat om att våran fläkt låter som ett monsunregn, jag har ringt och bokat en tid hos frisören, jag har ringt till hälsocentralen och bokat en tid för kontroll av min lilla hals och jag har bokat in mitt sista offer till uppsatsen. Sen satt jag kvar på skolan jättelänge o bara hängde för att slippa vara hemma när han som lagade fläkten var här..
Jag bokade även tåg till och från Troyes samt en hotellnatt i Paris natten innan jag återvänder till Sverige. Hôtel Sophie Germain, ett fint hotell för de tyckte jag att jag förtjänade. 3 stjärnor, inte så centralt, men i en för mig outforskad del av staden. Rekomenderar inte att resa själv om man inte vill bo på hostel ialalfall.. De va dyrt, men som sagt jag tyckte ja förtjänade det!

 


Kommentarer
Postat av: Johan

Klart du förtjänar att bo fint :)

2012-04-16 @ 20:59:08
Postat av: Anonym

2012-04-16 @ 21:00:08
Postat av: Johan

Klart du förtjänar att bo fint :)

2012-04-16 @ 21:00:55
Postat av: Louise

Tror boendet blir toppen!

2012-04-17 @ 10:03:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0