slutet är nära, men även början!

På onsdag har jag mitt sista arbetspass på Tjärö. Hade kunnat vara kvar några veckor, men jag känner mig nöjd. På kvällen ska jag och mina två cafékollegor Lisa och Sara ut och käka för våra dricks/pantpengar vi samlat ihop under sommaren som gått. Känns så konstigt.. Men de ska bli ett himla trevligt avslut. Har lärt känna fina vänner. 
 
Dagarna mamma och pappa var här har också varit väldigt trevliga! Kul att visa vår pärla. Fint väder har vi haft nästan hela tiden också! Har hunnit med Karlskrona, båttur in till Karlshamn, massa go mat, kajakpaddling, solning med mera. 
 
 
På fredag åker jag till Stockholm. Ska på "rekryteringsdag" på Fritidsresor. Jobb som reseledare någonstans i världen under vintersäsongen. Är nog väldigt slitigt jobb och har även hört att det ska va dåligt betalt, men det känns som en viktig start om man vill jobba inom resebranschen. Ska därför göra mitt yttersta givetvis. Men jag tror de är svårt.. De är nog många sånadär superdupersociala människor som bara skyfflar undan mig med sina breda smile. Men som sagt, jag ska plugga Fritidsresor och bra svar på eventuella frågor, vara mig själv och göra mitt bästa! 
 
Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0