to cool for school

De känns konstigt att gå förbi anteckningsblocken på Maxi utan att köpa något. I 15år har jag i slutet av augusti alltid satt mig i skolbänken. Nu är de slut med de. 
 
Idag efter jobbet offrade jag mitt liv för att plocka några björnbär. Finns jättemycket här på Bjärnö men de flesta har inte mognat än. De som var mogna var självfallet omringade av massa taggiga buskar och bevakade av en miljon myror nedanför en sluttning. Men jag hade bestämt mig. Och jag fick dom. Så ikväll blir det dessert i form av björnbär och gammeldags vaniljglass. När jag flyttar härifrån ska jag försöka mig på en sockerfri månad. Denna sommar har varit otroligt osund.. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0