Alla stjärtars dag

Haj haj!
Helgen gick snabbt som vanligt. Finväder i söndags så jag och Johan åkte till Lillsjön och tog en prommenad och sen till Storsjön och grillade korv. Fantasifulla namn.. Jag styrde även upp en cheese cake dagen till ära! Leila Lindholms New York Cheesecake med blåbär. Skitgo blev den. Gick ner till Petra o bjussade och där spelade vi Buzz hela kvällen lång.
go!
Igår var det skola, storhandling och längdskidor i mörkert. Dagen bara susade iväg.. Precis som de flesta dagarna..
För den som har missat de så är det alla hjärtans dag idag. Jag fick en ask med chokla och en bukett med rosa rosor av min Johan imorse. Han är bäst. Och ikväll ska vi käka ute och gå på bio. De ska bli gott och trevligt.
Ha en trevlig kväll kära ni. Saknar mina nära och kära, kram på er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0