future

Goförmiddag
Sitter i bibblan och pluggar till metodtentan vi har nästa fredag. Känns helt ok, ska ha krysstenta så de känns lite som slumpen. Har föreläsning kl 14, sen är det helg. Ska till Oscars ikväll, 90-talstema, inga pengar kvar, men klockan 00 så rullar de ju in..
Gårdagen känndes huuur lång som helst! Inte ofta man åker Ösd -> Sthlm tur o retur över dagen.. Min intervju var på globen quality hotel för STS språkresor. De gick förvånansvärt bra och det var riktigt roligt! Men trots att det gick så bra så känner jag mig ändå inte säker på det, jag var 1 av 250 som kom på intervju och av dessa kommer 70 tjänster tillsättas.
Därför har jag nu fattat mitt beslut att jag antagligen kommer arbeta som kallskänka på Tjärö i Blekinge i sommar. Känns som ett steg bakåt att jobba med samma saker som jag gjort de 4 senaste sommrarna, men ni anar inte hur fint de är på Tjärö. Som en dröm. Att få vara med Johan hela sommaren är också mer än jag kunnat hoppas på.
Kristinehamns turistbyrå hade varit kul, men även om jag skulle få den tjänsten så känner jag faktiskt inte för att vara hemma denna sommar.. Vill ha något nytt! Nu behöver jag iallafall inte grubbla sönder mig mera, känns skönt, men nu kan sommaren gärna få komma :D

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad fiiint! får ta med mig anna och hälsa på dig i sommar då! :D har fått jobb på dagis, och så ska jag på en andra intervju på deli de luca på måndag! :)

2012-02-23 @ 13:28:32
URL: http://emmavandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0