måndag.

Hej hej hej,
Tillbaks i Östersund, jag och Johan. Har haft en trevlig ledighet i Åre. Strålande sol de flesta dagarna och fin skidåkning. Dock skönt att komma hem till sitt, ladda upp inför nya äventyr.
Idag har det varit pluggstuga här hemma, med ett avbrott för en prommenad till Willys för min del. Alldeles för fint väder för att stanna inne hela dagen..


Fick ett mail om en arbetsintervju i Stockholm i slutet av februari. Inte helt säker än om jag kommer åka, men jag bokade en tid iallafall. Har så mycket idéer och bollar i luften så jag vet inte vad man ska lägga krutet på. Men det är ju alltid bra att ha flera möjligheter och att iallafall försökt få ett jobb än att stå utan jobb efter examen! Om man nu någonsin lyckas få någon med tanke på den här skiiitsega kursen!!
Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0