Nu har jag inget hem.

Kristinehamnsvistelsen börjar lida mot sitt slut. Känns som jag nyss kom hit, skulle faktiskt vilja stanna lite längre. Har haft en perfekt sista dag. Solat på dagen, världens bästa kebabsallad i hamnen med Amanda och sen mys på ballkongen med Amanda och Kristin. Fina vänner de där. Igår träffade jag även Madeleine för en fika, var hos farmor samt fick all packning klar.
l
Imorn bär det av till Oslo. På fredag vidare till Kristiansand. Arbetsintervju på norska, ska bli intressant. Får bo gratis på hotellt intervjun gäller och på lördag åker jag tillbaks till Oslo. Får träffa ännu mer fina vänner i Oslo, det ska bli toppen! Livet känns bra, lite att fundera på och lite kallt väder, men annars är jag glad. Haj haj

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0