påsk i krillehöla

God eftermiddag.
Måndagen är här och det innebär nytt avsnitt av Once upon a time. Min och Johans lilla måndagstradition. Det får bli belöningen efter en bra inledning med plugget. Kul belöning.. De är ju inte så att jag inte hade fått titta på de om jag hade pluggat dåligt..
Nästa torsdag ska ja och Johan åka ner till Kristinehamn, tar bil så den ska fyllas med grejer att flytta ner. Lika bra att börja nu med tanke på hur satans mycket saker jag har. Ska vara hemma en hel vecka och en dag, kan ju lika gärna plugga där som här. Ska bli skönt med ett miljöombyte och att få träffa vänner och familj!

Kommentarer
Postat av: Lois

Jag ska på en projektresa med några i klassen, istället föt att ha praktik :) Vi ska dit och jobba mot ett kinesiskt företag i en och en halv månad! :D

2012-03-26 @ 20:47:22
URL: http://evalouise.blog.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0