skitväder

Hej hopp!
Middan i tisdags blev supertrevlig, så himla gott och så fina vänner som jag kommer sakna när vi flyttar åt olika håll i Sverige..
Igår satt jag på skolan under förmiddagen, har två uppgifter som ska in innn vi drar igång på riktigt med C-uppsatsen. Var även iväg och storhandlade inför helgens bravader och nu är kylen fuuuull! Jag ska göra Rasberry daiguiri till på lördag, smaskigt! Och på fredag bjuder vi på hemmagjord pizza med massa pålägg att välja mellan.
Annars då så är de så grått o tråkigt här att man blir gråtfärdig. Jag vaknade av att de regnade imorse och barmarken börjar kika fram. Va är de för fel?? :( Har planer på att åka ner till Krhamn över påsken på obestämd tid om de inte bättrar sig.. Skriva uppsats i lite annan miljö.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0