folk alltså...

Jag är så irriterad så ni anar inte.. En av mina sämsta sidor är att jag kan bli så himla upprörd av onödiga saker. Idag känndes det som det kom rök ur mina öron. Onödigt att lägga dålig energi på dumma människor, de kan ju inte dom hjälpa att dom är.. När man försöker vara snäll och trevlig och folk inte kan ta emot det så går min empati ner på minusmätaren och jag kan bli rent elak. Men väx upp för fan. Både jag och ni.
l
Nog om det. Innan denna incident var jag glad för de som opponerade på mig sa ingenting jobbigt och inget som jag inte själv höll med om egentligen så det kändes bra. Nu kan jag pusta ut. JAG KOMMER FÅ EN EXAMEN I KULTURGEOGRAFI!!!!! Nu väntar jag på att se vad världen har att erbjuda och världen ska få se på mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

VAD DUKTIG DU ÄR!! :D

2012-05-30 @ 20:33:58
URL: http://somaelfa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0