i äkta blogganda

Tänkte jag skulle fota det jag shoppade under resan men de mesta är i tvätten så jag får göra det när jag har tvättat. Här är iallafall de skor jag köpt, älskar de bruna!
De översta svarta är de jag beställde från Nelly.com innan jag åkte, de andra två är från New look och kostade.. hmm.. 22 och 29€ om jag inte minns fel. Tur att New look inte finns i Sverige för då skulle jag alltid vara pank.. Eller så är det just grejen med att det inte finns i Sverige som gör det lite roligare. Jag handlar till exempel nästan aldrig på Gina tricot längre fast de är billigt och de har fina saker, men alla har ju deras kläder också o de är inte lika kul.
l
Uppsatsskrivandet gick sådär idag.. Känner ingen gnista till livet över huvudtaget. Sov mest hela dagen, har aldrig känt mig såhär sliten och de kommer aldrig gå o vända tillbaks dygnet! Såg klart på en sjukt bra film iallafall, Intouchables. Förstår varför det var reklam om det i alla skyltfönster i Frankrike! Det är en fransk film som handlar om en handikappad man som anställer en mörk man med en tuff bakgrund som hans assistent och om hur deras relation blir väldigt stark och så vidare. Väldigt gripande och bra gjord på alla sätt. Se den!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0