Lycklig tjej

Hallå däär! Här kommer en hälsning från en bränd. Ni som känner mig kan nog föreställa er hur jag i dagsläget ser ut om jag säger att jag varit ute i solen heela dagarna i två dagar. Jo jag har användt solskydd, men misstänker den var gammal så jag måste köpa nytt.. Jg trodde faktiskt aldrig i mitt liv att det kunde bli så här varmt och fint i Östersund! Har varit riktig högsommarvärme. Grillade både i förrgår och igår. Har varit fantastiskt. Gott sällskap och njutning i högsta klass.
Idag är jag lite seg från gårdagen men det är mycket som ska fixas för ikväll bjuder jag in på Fransk afton. Så jag måste handla, städa och fixa med maten. Hoppas ni haft tid att njuta utomhus och att ni får en trevlig helg. För mig blir det en fortsatt trevlig helg för nu när uppsatsen är klar känns allt plötsligt som helg. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: maud

Haha att du aldrig lär dig att sola med förstånd maggan! Själv har jag bara blivit brun ;)

2012-05-25 @ 12:15:37
URL: http://somaelfa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0