mindre än tre veckor kvar.

Morsning! Idag har jag handledning till uppsatsen. Tidigare gånger har det kännts väldigt jobbigt efter handledningen, men jag hoppas att det går okej idag annars kommer jag knäckas totalt.. Vill bara bli färdig nu! Livet här hemma kretsar mest kring uppsatsen, när man träffar nån i klassen finns inte så mycket annat att prata om och de flesta verkar spendera hela dagarna med att skriva. Borde jag också göra... Men de löser sig.
l
Så knäppt att det redan är fredag idag, men jag antar att jag måste plugga i helgen så jag låtsas att det är måndag. Det är inte ens tre veckor till examen nu, jag och Johan diskuterade examen igår. Jag känner mig faktiskt inte särskillt stolt över att jag är klar, anser inte att jag har jättemycket att fira. Hade jag tagit en läkarexamen eller iknande hade jag kännt mig stolt, men jag vill ju inte ens berätta för folk vad jag pluggar för jag inte vet vad jag ska svara på frågan om vad jag kan bli eller vad vi har läst.. Så examen för mig känns inte som något särskillt egentligen. Bara skönt att känna sig fri, efter 15 år i skolan. Sjukt. 15 år. Känns såklart grymt att jag klarat allt också..
l
Nu ska jag öppna helvetesdokumentet och se om jag hittar på nåt kul att skriva innan mötet. Hej

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0