söndag.

Hallå där!
l
Har haft en hemsk natt, känndes som om jag hade en kniv i magen och fick pendla mellan sängen och toan i cirka två timmar.. Inte kul. Så jag klev precis upp. Gör ingenting för jag har ändå inget att göra och vädret är som vanligt dåligt. Ser nu att södra Sverige äntligen fått lite bra väder, jag har mått så bra av att de varit dåligt där med så jag inte behöver va avis men nu så...
l
Va iallafall ut både i fredags och igår. Så jag fick min vilja igenom heheh. Har varit två trevliga kvällar med gott sällskap :) Känner mig dock otroligt uppblåst och onyttig nu så i veckan får de bli nyttigheter.. Spelade på V75 igår med, 6 rätta rader men världens sämsta utdelning.. 2,40 kr :))) Så nu ska vi inte spela på ett tag!
l
Ha en bra söndag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0