Soppa

För övrigt! Jag börjar bli otroligt irriterad på min sjukdom som gömmer sig i min kropp. Läkaren sa att det var körtelfeber, men nu har jag inte kunnat träna utan att få dödskänslor på... typ 3 månader! Nu har jag väl någon slags efter-utlandssemester-virus antagligen, men att få ont i halsen och få andningssvårigheter av att gå upp till skolan (vilket är ca 500meter) känns inte helt okej... Snacka om att vara i oform.. Karln är ute o löper i detta nu och jag är hemma och lagar soppa, vi har börjat göra lite olika soppor här hemma och de är faktiskt himla gott! Idag är det en variant av thaisoppa som står på spisen
l
Keldas thai soppa
Kyckling
Paprika
Broccoli
Champinjoner
Lite kryddor
l
Och vips så har ni en god soppa! Har i och för sig inte smakat än, men vi brukar göra en liknande som är för jäkla god.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0