spurta!

Sitter och rent desperat kollar mina olika mailinkorgar. Facebook för mail från världens bästa syster som hjälper mig att läsa igenom min uppsats, Studentmailen för mail från min handledare som inte bryr sig om mig och hotmailen för svar från diverse hotell jag mailat om jobb i Norge. Samtidigt pillar jag lite med uppsatsen, men jag upptäcker inte mina fel och skulle verkligen behöva handledning!!
l
Klev upp görtidigt idag och var inte ens vresig, tror det var för jag vet att det är sista dagen med uppsatsen idag och att jag fått hjälp med den igår så jag visste vad jag skulle göra. Men även för att det känndes som om det var bra väder! Är inte så soligt, men varmt och skönt. Underbart. Livet kanske kan ordna sig ändå bara uppsatsen godkänns och vädret blir bättre!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0