festligt

Sitter och lyssnar på fransk musik. De är så fint. Jag förstår ju ingenting, men jag gissar och bestämmer lite själv vad det handlar om.

Ikväll ska jag dricka denna blandat med min favoritvodka. Vare sig jag får dricka den ensam eller i sällskap. Vill ha nu för de ser så gott ut! Känner ett sjukt behov och sug efter fest, kan bero på att de är sluttampen här uppe och att sommaren antagligen inte kommer bjuda på särskillt mycket fest.. Så borde passa på. Men som den ensamvarg man är så slutar ja väl upp själv hemma framför en stor godispåe och en romantisk snyftfilm. Får nöja mig med att titta på massa festliga bilder som man blir glad av istället!

l

Har för övrigt lagt ner uppsatsen inför helgen. Den är ju inte klar, men jag känner mig klar och ska bara läsa igenom måndag tisdag. Gött va!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0