lite Bilder

Vi storkoser oss verkligen här i Frankrike. Massa vin, kära återseenden, shopping, god mat och goda minnen. Vill att tiden ska gå lite saktare nu, dagarna bara flyger iväg. Vädret är härligt, går i shorts och sandaler.
Jag och Mari strosade runt i le marais och bara njöt av det vackra.
Bästa secondhandshoppingen i Paris!två stickade tröjor och en levisskjorta för 15€. Inte så pjåkigt.
Det var sjukt overkligt och så fantastiskt att träffa Reda och Abdess igen! De gjorde massa goda drinkar och vattenpipa i en annanas.
Mari spisde blåshell
troyes är så vackert att man nästan börjar gråta..
Cotton club var sig likt! Och gissa om min favoritvakt och min favorit bartender blev chockade när de såg oss, de var toppenkul att vara tillbaks!
l
Ikväll blir det nog en lugn kväll för min del, för sörsta gången sen i söndags. Märklig vecka. På återseende.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0