meningen med livet

känner mig så meeeningslöööös.. Ligger här i soffan, har gjort de hela förmiddan. Och så var klockan redan 1. Visserligen har jag gjort endel på min uppsats o så där, men ja kan inte hjälpa att jag får någon slags panik så fort jag inte gör nånting och att dagarna bara går.. Aldrig är jag då nöjd... Inget akut skolarbete som måste göras, inget akut städinryck som måste göras, nä inge sånt.. Träna ska jag göra sen, skridskor eller skidor har inte bestämt mig än..
Va gör man när man känner sig meningslös för att man inte gör nåt? Tips tack.
Igår va vi i Åre iallafall. Görfint väder. Kanske lägger upp nån bild under veckan.
Om mindre än en vecka ska jag ner till Stockholm på min arbetsintervju. Inge nervös faktiskt.. Men de kommer väl.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0