lika gla va ja ändå men gladast va nog rääven

Heeej! Bara en timma kvar tills de är helg!! Fast sen måste ja sitta med ett skitgrupparbete en stund.. Men! Ja är gla ändå! Fööör ikväll ska vi på födelsedagskalas till Reeeda, nu är de mindre än 2 veckor tills ja får träffa min man, på lördag är de BBQ och de ska bli typ 20 grader på kvällen, Amanda har bokat resa hiiit och jaa de är fint väder också. Och sist men inte minst fick ja mig ett gott innombordsstratt precis tack vare min käre Emma Fransson som  berättade att hon hade lagt ner sina nycklar i brevlådan igår och glömt de idag så securitas fick komma hahahaha...

Idag har ja kjol o linne på mig och ja höll på o svettas ihjäl ändå, vi nordbor kommer smälta bort ivår.. Fransmännen går ju fortfarande omkring i svarta dunjackor. Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0