måndag

Hej och hå!

Då var det ny vecka igen och dags att ta tag i plugget. Tänkte laga lite mat att ta med till skolan och sedan sitta så länge ja bara orkar. Helgen blev ju tyvärr inte lika produktiv som jag tänkt mig...

I lördags inhandldes det säsongskort för Åre och Vemdalen, nu är det bara att invänta snön :D Fredagkvällen blev lugn hos Petra så lördagskvällen blev desto mindre lugn.. Blev ett tappert gäng hemma hos Petra och sedan gick vi till Plaza, halvkul där men de brukar ju inte vara så värst kul där, skumt folk. Trodde ja hade tappat både mobil och garderobslapp men sån tur va hade jag bara gömt lappen på ett smart ställe och mobilen var kvar hos Petra. Så mycket smidigare på Cotton club där de inte excisterade något garderobssystem och man lämnade jackan till bartendrarna istället! ;)

Igår trodde jag nätt och jämt att jag skulle överleva, men här sitter jag och det känns skönt. Fick absolut ingenting gjort ska ja säga.. Men de blir ju inte så mycket gjort här heller så nu ska ja rappa på lite! Ciao

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

haha, ja, jävla garderobssystem!! Heja Cotton :D

2011-10-24 @ 12:42:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0