låt mig gå

Hej. Helgen är över och den har varit både bra och dålig. Festen i fredags blev lyckad! Massa folk och trevlig stämning. De är dagen efter som var mindre kul... Ja har verkligen blivit riktigt gammal ja.. Missade jättefin höstdag men tog igen det på söndagen. Tennis, löpning, god mat och massagemys hemma hos Altenstam&Nilsson.

Idag var det heldag i skolan. Kommer inte ha så värst mycket mer föreläsningar inom den snara framtiden, börjar bli sjukt less på de! Kommer ha lån på mer än 100.000 när ja är klar, men vad får jag egentligen för det? Kass lärare, kassa uppgifter och knappt nån föreläsningstid.

Ja vill härifrån! Vill utomlands, inte för vädrets skulle, mest för atmosfärens skull. Ja vill sitta på ett fik i Paris och plugga, strosa runt i London och shoppa eller ta en drink eller två i Barcelona. Den där känslan av storstad, att ingen känner en, att inte alla ser likadana ut, att folk talar ett främmande språk.



Jag älskar livet som sambo med min fina Johan, jag tycker hemskt mycket om att umgås med mina vänner i Östersund, men jag vill bara iväg ändå.. Slippa instängda Sverige.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0