vardagslivet

Första dagen i skolan är gjord, gymkort på Storsjöbadet köpt, säng köpt, nästan allt har kommit i ordning i lägenheten och Johan står vid spisen medan jag ligger o latar mig. Livet är som vanligt igen. Gillar vissa delar jättemycket, andra mindre.

Var iallafall roligt att komma till skolan o träffa gamla godingar ja inte sett på mer än ett halvår! Det känns även jätteroligt att ha kommit igång så smått med träningen, nu finns ingen återvädo. Gymkort för 600 riksdaler i månaden anväder man, så är det bara. Och om jag blir sjuk nån gång kan man ju iallafall utnyttja relaxen hehe.. Ne men ja känner mig peppad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! :D ja jag har länge tänkt mig nåt sånt men inte tag it tag i saken. men nu så! :D

2011-09-13 @ 21:28:10
URL: http://annastjarnborg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0