dan före dopparedan

Gomorgon! Jag är uppe med tuppen som vanligt, fast jag verkligen ville sova länge idag.. Har försökt göra några ytterligare förändringar med designen och snart ska det väl se ut som jag vill ha det!

Gårdagens dinnerparty var skitkul! Först bjöds det på sallad med kött och hembakat bröd. Till huvudrätt fick vi någon kinesisk kycklinggryta med ris och det var himla trevligt sällskap. De enda dom internationella snappat upp och lärt sig av svenskan är; Jahaaaa, Ahaa, spännande, mycket bra, tack och varsegod och de låter så kul när de försöker härma haha. Sen kom jag på mig själv att jag verkligen säger jahaaa hela tiden. Okej de va roligare där och då...

Hemma hos oss blev det väl halvkul.. Bara två dök upp vilket gjorde mig arg och trött på respektlöst folk. Men de va en sjuhelvetes go paj iallfall och denna gång blev den riktigt lyckad!

Idag ser jag ut som en liten morot. Har hållt på o krånglat med olika typer av brun utan sol på sistonde.. De brukar sällan bli så bra när ja håller på en längre tid o inte är så noga... Men jag hoppas bara jag tänker på det.

Igår tävlade jag med Pågen om o vinna en resa för två till Paris, pratade nämligen med min kära vän Louise igår och hon hade vunnit! De lottar ut en vinnare varje dag tills imorn, så jag ska självklart tävla idag och imorn med. Så här såg mitt tävlingsbidrag ut haha.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0